Home

Hej!
Kom hem för några timmar sedan. Det var inte något allvarligt som skulle opereras i magen men de visste inte var det var. Allt gick bra där inne och jag fick ta lite mer prover och jag sov typ under hela tiden jag var där.
När jag kom hem så kastade jag mig i soffan och satte på en film, Letters to Juliet. Åh vad jag älskar den filmen!!! Men den är en typisk kärleksfilm, slutet blir alltid bra.
Illamåendet försvann helt för en stund så då passade jag på att lassa in med ett halvt paket med Ben & Jerry! Om en stund så börjar Plastikturisterna det är säsongstart idag kl 20.00.
Uppdateringen var verkligen usel idag! Men imorgon då får ni se! Fixade till det första inlägget för idag, texten hade tydligen försvunnit..
God natt!!
ph 1: Jag nyss hemkommen från turkiet, inte en enda droppe B.U.S!  ph 2: Världens godaste kladdkaka!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0