3 April 2011

Hej på er!
Sov hos Emma inatt och igårkväll tittade på en film som heter Prinsessa men den var inte så bra, jag förstod inte handlingen i den. Men nu sitter jag hemma i min pyjamas och äter scones! Pappa åkte nyss iväg till Bryssel för att köpa choklad och parfymer till mig, haha.
Mina fingrar är mjöliga och smutsar ned laptoptangenterna medans jag skriver det här inlägget. Om en stund eller rättare sagt väldigt snart så ska jag ta en tur in till stan för att köpa lite nya saker och hämta mina skor som jag skulle ha hämtat i tisdags men det glömde jag. Har saknat dem mycket då de passar alla kläder jag har.
Ni får några mer inlägg under dagen! Kl 19.00 så ska jag på fotbollsträning.
Kram och ha det bra!
Mina blommor

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0