Magrutor

Jag har träningsvärk i min mage!!! Jag har hostat och hostat så jag har fått träningsvärk.
Vem vet om det snart kommer magrutor??haha

Jag missade matchen i Söndags , missade träningen igår, missar träningen idag och kommer missa träningen på torsdag för jag ska på möte och då kommer jag att missa matchen för jag inte har varit med på träningarna:(Vilken skit.

Det regnar ute och det är 12 grader varmt!!! Att det måste bli så kallt direkt. om 10 år kommer jag ej att vara kvar i Sverige kan jag lova. USA here i come!
Jag har en nära släkting i Miami beach. Så det finns ju någon som jag känner.
Just nu bor jag i Skoghall, vet någon var det ligger??
Skoghall-->Stockholm C(inte ngn förort)-->Miami Beach
Har planer på att bli milijonär.


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0