21 september

Idag ska jag knyta på mig mina easy tones och gå in till stan(1mil) med Emma.
Jag hoppas att jag får tag på något, sucktar verkligen efter djur tryck på t-shirtar.
Jag tror jag har en T-shirt med ett motiv av Lady gaga.
Jag är inte en t-shirt typ.
Blondinbellas ribbstickade tröjor.
I'm in Love♥
I rosa ska det vara.
Ett par ljusare lite slitna jeans(helst ett på 501) och den tröjan.
På sommarn till ett par jeansshorts och träklackar, bruna ben som inte har fuskats till.
Varför ska min pjamas vara så skön jag kan sitta i den hur länge som helst in på dagarna.
Vissa dagar när man är sjuk, så har man på sig pjamasen hela dan. Inte hygieniskt
Nu ska jag käka lite frukost och fylla min mage med kärleks müsli.


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0