30e oktober 2010

God Morgon!!
Vaknade helt utvilad.
Är laddad inför idag, Packa och åka till stan. Någon som vill hänga med?? 

Mina vader gör rikigt ont och jag har ingen aning varför. För jag har chillat hela veckan för jag blev förkyld.
Men det kan nog bero av att jag sprang i shorts och T-shirt när det var -5 ute.
Jag var så smart och glömma tjocktröja och springbyxor.  
Det enda jag har tränat är mina ögon av allt tv; dator tittande.

Nu ska jag äta frulle och duscha så , Bye!
Anja-russia2_large
Anja-russia3_large
Anja-russia5_large
anja russia6 Anja Rubik for <em>Vogue Russia</em> November 2010 by Sølve Sundsbø
Här är några bilder från Vouge Russia modellen är Anja Rubik. Det var riktigt snyggt stylat.

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0