Smoothie

Det blev en tur till stan ändå, super trött. Hade inte ens lust att gå in på H&M. Det är ju lönehelg och fredag och då blir det fullsmockat.
Hoppas jag hinner imorrn.
Vill spara shopping pengarna till på måndag-lör.
Vet att jag ska ha en parfym, LV-väska, hermes väska, mullberry väska, converse och mycket mer!!
I love Tax-free.
Blev tvingad med till skatehallen, jag fattar verkligen inte hur dom kan hoppa och brädan följer med...
Skickade ett med. till min släkting i USA och frågade hur mycker att par Converse kostade och dom kostade 300 kr ca $45.
Helt sjukt eftersom vi går och köper dom för 700 spänn alltså $105.
Ska trycka i mig lite mer chips och popcorn.
Drack världens godaste blåbärs smoothie, som jag gjorde själv♥
 Tumblr_l997q0rw6w1qdjiddo1_500_large


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0