Photoshoot and toilet paper

Istället för att skriva vad jag har gjort idag så ska jag sriva om vad jag gjorde igår....hihi
Jag sålde toapapper för innebandy laget.
 Paketen var ganska tunga så jag har träningsvärk i mina armar.
Sen av allt säljande(jag ida och lovisa) så fick vi 50 kr i dricks av dom vi sållt till så
vi gick och köpte muffins från Ica, shit vad dom var mättande jag åt den vi kl 1 och jag orkade äta igen vi kl 7.
Sen plåtade jag och emma vid vattnet hos mig. Det var skit kallt
 det här var den sista bilden vi tog och det syns nästan att jag fryser,
mina ben stod och skakade och mina läpar blev blå


Här är den stjortan jag köpte.


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0