Blod, Svett och tårar.

Är helt slut efter en filmkväll på skolan med våran klass.
Är så glad att Selma får komma till vår klass, det kommer bli bäst!

Vi såg på "Green street hooligans" fan, det var en bra film med jag tål ej blod.
Det blev svart framför min ögon och benen bara försvann när jag skulle ta sats att resa mig.
Det var riktigt äckligt mina ben är fortfarande skakis...
Jag var den ända som hade morötter med mig, haha.
Sen lekte vi "kurragömma" och "dunken" och sprang och sprang runt i skolan.
Det blev jobbigt efter ett tag.

Tror jag är på väg att bli sjuk näsan rinner, mina armar och ben små skakar hela tiden, det kommer förstöra
 allt om jag får en dunder förkylning, få gå på vitaminer.

God natt nu måste jag sova jag orkar inte en sekund till...
Här är trailern:

Vad tycks?? tittade inte på trailern men jag tror nog att det är inte lika mycket blod där


Medelanden♥
Postat av: selma :)

åhh, ja så himla skönt att jag fick byta tillslut, BÄST! äntligen liksom!(:<3

2010-10-28 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0