-2,9 är riktigt kallt! eller inte -30 är riktigt super kallt!!

Hej hej
I'm back!
Måndag morgon är typ det bästa som finns, börjar 09:25.
De svarta stöveletterna som jag köpte var jag tvungen att byta för jag hade fått fel storlek.
Jag bytte dom i fredags, och igår när jag skulle ha dom så var dragkedjan sönder!!! och troligtvis så är dom nog slut överallt.
Åh jag vill ha dom skorna!!
Har typ tänkt att ha den till min svarta spets klänning på fre med kabelstickade tights till.

I fredags köpte jag ett par svarta kostym shorts och två nagellack som ge pengar till Bröstcancerfonden.
Gör det du också!

Jag sitter och tittar på VAKNA med the voice och har inget annat för mig, hm undra vad jag ska ha på mig idag?
Det är ju så j***la kallt ute så hade tänkt att ta dunjackan med jag hittar den inte, typiskt mig.


Så har ser jag ut idag
Vet ni, tradera är ganska bra.


Medelanden♥
Postat av: Laila♥

<3

2010-10-11 @ 13:25:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

söt du e ! (:

2010-10-11 @ 14:30:23
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0