Walked

Tog en prommenad på typ en timme, postade ett brev och drömmde mig bort och nu ska jag köra ett styrkepass á la Johanna.
Känns gött att jag är tillbaka efter 3 lata veckor då jag inte tränate något över huvudtaget.
Blev ej någon tur till stan för min kompis hade krockat med bussen så kännde ej för att åka ut för samma sak när jag kan vänta tills imorrn.
Är jättenöjd hittade en superfin transparant tröja som jag aldrig sett förut men det känns bekant på något sätt...
Ingen som saknar någon tröja??

Jo när jag var ute och gick så tänkte jag på, om man blir påkörd. Får man då skadepengar då?(om man har följt lagen) dvs att man inte hoppade ut framför en bil.
Det är ju skit halt ute nu.

Branäs -26 skitkallt var det...
Att bilderna blir åt fel håll hela tiden. Det går inte att ändra på nått sätt.

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0