Samma som alla andra..............

Det känns förjävligt helt enkelt.
Det sliter i hjärtat det svider i ögonen men det är inget att bry sig om.
Jag kan inte bära upp kläderna och jag kan ej stå för det jag bär......
Men livet kan aldrig alltid vara perfekt.

All in black
Bytte kläder säker 10 gånger innan det blev bra, men inte perfekt


Medelanden♥
Postat av: Anonym

Sluta nu ,

Jag följer din blogg nogrant och du är bland de finaste människor som finns. Jag avgudar dig , verkligen !

Du är underbar . keep it up babe !

2010-11-15 @ 21:03:11
Postat av: Ragnarragna

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-08-08 @ 11:36:47
URL: http://ragnarragna.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0