It's so inspireing, life.

Det var jättekul och jag ser verkligen fram emot nästa möte.
Ska läsa och titta på TV, det är ju Maria Wern idag!!
Livet är så skönt just nu. Dagarna går fort det känns som
om vi har gått i skolan 3 veckor. 
Det enda man gör är att cykla till skolan
och cykla hem från skolan och va med kompisar.
Ibland vill man stanna tiden och spola fram tidan och se vad man ska göra i framtiden så man vet att man gör rätt så allt inte blir fucked up.
Sitter och tittar på lghter i Stockholm. Mitt dröm lghet ligger på BirgerJarlsg!! och det kommer upp nya lghter hela tiden men det bästa försvann....

Ska gå och visa mina föräldrar hur jag har tänkt att ha det i mitt rum.
God natt!!♥
 
Silver, Vitt , Ljusrosa & Lila


Medelanden♥
Postat av: Linn

vad söt du är!

2010-11-24 @ 20:05:55
URL: http://keepontalking.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tusen tack :D desamma!

Det är bra, sjdå? :)

2010-11-24 @ 20:36:33
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0