A Red Fall

Är hemma efter en skit kall dag på stan.
Köpte en rosa kofta.
Men klant asset Johanna glömde såklart sina pengar.
Ett tips gå inte på stan på en Lönelördag innan jul och handla inte julklappar den 23.
Det var jättemysigt att vara på stan med Emma.
Ska hitta på nått ikväll tror jag, men vet inte vad än.
Har en kladdkaka i ugnen som smakar jättegott.
Åhh stör mig jättemycket på att jag skriver "jätte"gott,
jättemysigt, jättetrevligt, jättekul...... hahha.

Mitt rum har nu 3 av 4 tapetserade väggar och jag vet nu hur jag ska ha det.
Känner mig mer intresserad av inredning än av kläder.
Men jag är väll i inrednings träsket just nu. 
 Tumblr_lbnqd9jkpc1qdalwjo1_500_large
Tumblr_lcdp4nahox1qda7vao1_500_large
Tumblr_lcgpv0ngop1qclxd7o1_500_large
Tumblr_lcdy4wnamx1qb6jeto1_500_large
Tumblr_lb92lfbihu1qav9xpo1_500_large
Tumblr_lcjsj9unqd1qbqfnbo1_500_large
Tumblr_lcjpv1tyxs1qb5zb3o1_400_large
Sitter och nästan dreglar av ala bilder och doften av kladdkaka som spridit sig i huset.


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0