30 November 2010


God morgon!! god lunch och god dag!!
Han ej med något inlägg imorse för jag vaknade 07.25 och jag skulle åka 7.45 så det blev lite tajt.
Det var en jätte bra dag i skolan för våran rektor slutade men det var ej det som var bra. Våran rektor har jobbat 41 år på skolan så det var dags att gå tyckte han. Han bjöd på tårta men jag kunde inte äta den för jag tål ej grädde.
Sitter med Moa i henne soffa och fryser och pratar.
Vi har stora drömmar, vinna många miljoner, flytta från denna skogshåla och bli au pairs hos rika familjer utomlands.
Ska tvinga våra lata ban att gå hem till mig för att fota och äta.
Slutade kl 12.10 idag så det blev ingen lunch i skolan.
Kram 
P.s. en gammal bild från i sommras


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0