17 november 2010

Skoldagen var bra igår slutade 12.10 och slutade tp alla lektioner lite tidigare.
Igår tillbringades min kväll åt plugg och innebandy.
Jag fick med mig en kompis igår  till stan!!
Jag hittade lite saker som jag blev jätte nöjd med.
Provade typ 14 olika klänningar som var fantastiska.
När vi skulle åka till stan så ringde jag elina halv och 37 gick bussen och vi båda var hemma hos varanda.
Jag tror jag var tom svettig när jag kom fram....

Idag ska jag kratta löv för att make some money och plugga franska.
 Ha en bra dag!!
Bilder på sakerna kommer sen..
Ogaaaclp5tkp4bbah0g20d434vh87unqnrojqf78fhhcwusanc4glqgqeyd-iqkjazkcoprkrv7zdtfrnv4lzeb2eyqam1t1ubtayn6r11fmw4piwg01ny4v8uvb_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0