13 november 2010

God morgon!!
Är helt slut i hela kroppen. Det var riktigt kul och jag ångrar mig inte att jag gick.
Filmen vi såg på var jättebra REC synd att den var på spanska.
Idag ska jag.......eller jag har ingen aning om vad jag ska göra men jag skulle göra en sak ikväll.
Ska nog kolla på innebandy också.

Tittade in i mitt tomma rum, hjärtat slår några extra slag. 
Vill rummet ska bli mitt men golv, väggar och tak måste bli klart.
Det kommer bli vitt, vitt och vitt.

Tråkigt att all snö är borta den var inte så farlig ändå.
Jag har ett krav: Det ska vara snö på lucia och julafton.
Jag älskar julen! När vi var på coop igår och köpte present (choklad) så hade dom plockat fram jul pyntet.
Kände för att go bananas där inne och sen så smälte jag lite till när jag såg TV & radio julkalendrarna.

När jag var lucia förra året. Vad nervös jag var mina knän darrade så mycket så jag fick blåmärken...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0