11 November 2010

God morgon!!!Sovit gott?
Jag vaknade typ kl 4 och sedan låg vaken till halv sex. Sen somnar man om och vaknar nu, inte bra.
Hade en fantastisk dröm inatt.
Måste gå här ifrån kvart över 7 för jag vågar inte cykla...
Det kommer ingen outfit idag för min kamera är borta.
Uppdate:
Ligger ned bäddad bland kuddar och täcken, blir hemma idag har så himla ont i min hals och feber har jag också.
Jag är lite arg på den i min familj som smittade mig, som ligger i soffan och är också sjuk
Ha en bra dag!!♥
Product_white-roses_8212010_large


Medelanden♥
Postat av: liindblaads

Nu är dagens blogg vinnare korad ! och och Checka om du va en vinnare :)

OM du inte va de så finns de en ny chans i samma inlägg :)

kram

2010-11-11 @ 09:32:48
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Amanda

sv: haha det är bra! själv? :)

2010-11-11 @ 10:49:30
URL: http://hilmhigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0