Havregryns gröt i ansiktet

God morgon!
Sitter här och med gröt i ansiktet;p Har hört att det ska bli fantastiskt mjukt. Bilder får ni se sen, min kamera dog nyss.
Blir typ deprimerad för det spööregnar ute nu och det ska regna tills imorrn kväll:( Det som var så skönt och varmt igår. Hör snickarna utanför mitt rum och eheh jag ser nog inte så bra ut i ansiktet. Ska gå och dusha nu och sen åker jag till min kompis Ida. 
Update:Jag har insett att jag har nog mer gröt i hårt än vad jag har i ansiktet:(

Gammal bild.

Medelanden♥
Postat av: E V E L I N A A S ♥

Söt bild! Allt bra med dig idag? Kram

2010-07-29 @ 11:44:56
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-29 @ 11:47:02
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0