RIX FM FESTIVAL

Hej
Igår var man på Rix Fm festivalen med mina vänner.  Det var en bra show och många bra artister.
Jag och min fin fina vän leteade i alla butiker som säljer solglasögon. Min vän tappade dom när vi ar ute med in båt, hon "bara" lutade sig över kanten och tittade ner i vattnet och plupp!! a där sjonk dom brillorna ;) sa hon, haha,go hon är.
När vi hade letad i alla butiker så tänkte vi vi går in på Kappahl. Det är inte direkt min och hennes favorit affär men men. När vi kom in i butiken så hängde dom där och bara jag trodde jag skulle hoppa av lycka, FÖR vi hade gått i 4 timmar och letat!!!!
Jag shoppade ett par jeans som sa få träffa slip pappret.
En grå kort collage tröja.
En svart bomer jacka.
En blommig topp.

Här är Love Generation

Här är den snygga Eric Saade.

Erik Grönwall
Donkeyboys
Brokendoors
Appollodrive
Lovestoned
Ramsells

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0