It's almost happy new year!

Vad tiden flyger iväg är man har roligt!!
Nu är mästervärket (byrån) på plats och fylld med kläder känner mig riktigt nöjd men jag rörde inte en enda skruv eller träbit när dom satte ihop den.
Jag hade fullt upp med att tömma min andra byrå som var fallfärdig.
När det var klart så satte jag mig med en kopp te och h&m katalogen.
Vad mycket fint det finns i H&M katalogen!! Vill ha allt! När sakerna kommer ut i butik så ska jag köpa så mycket jag kan.
Jag skulle ju visa dom nya sakerna men min kamera är borta så jag kan inte fota dom, suck.
Mitt klänningproblem är fortfarande inte löst...Attans också!!
Jag får väll åka tillbaka och köpa en ny, jag är inte glad...
God natt!!♥♥


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0