Kramar från mig....

Nu är nästan alla julklappar öppnade.
Jag fick en JetSet klocka
Pengar
En halv kamera
Små saker
En byrå
En pyjamas
En ängel
En ring
En skål
En mascara
En eyeliner
Tvålar
En filt

En hel dag i skatehallen( från min bror) som är snål.... Jag tror jag inte kan ta emot den julklappen för jag vill inte trilla och slå ihjäl mig..)

Ska på julafton nr 2 på sön så då kanske jag får nått mer,hehehe.
Jag är på väg att bli superförkyld!! Näsan rinner och rinner och jag hostat tills jag nästan spyr och feber har jag också.
Det är så drygt att blogga idag känns det som för man vill vara med familjen.
Det där med en halv kamera var att vi ska köpa en bra familjekamera och den ville jag ha i julklapp,
och det är ju onödigt att ha två lika Canon eos 550D.
Så då fick jag pengar som SKA andvändas till en kamera och inget annat.
Jag tror jag får säga god natt nu för jag är så trött!!
GOD NATT

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0