Lucia

Nu är jag hemma igen efter skolan och jag är riktigt trött med så går det när man ska upp och titta på lussetåg kl 7 på morgonen!!!!!
Det här var en bra dag och jag är glad!!
Skolans lusståg var riktigt bra men det som gjorde det bra var Selma!
Hon sjöng solo och det lät så bra att varje litet hårstrå ställde sig upp
och det gick kalla kårar längs ryggen.
Jag säger bara: Otroligt bra!!

På tal om lucia så jag var lucia förra året och det var det läskigaste jag gjort.
När man ska gå fram och säga dikten är det värst. Alla står och tittar på en med förväntansfulla ögon.

Lussebullarna håller på att döda mig!! har redan tryckt i mig 6 st under dagen och min magen håller på att sprängas.
Det är så synd att det är kallare än -10 för om det inte hade varit det så hade det varit träning idag
och jag har spring i benen!!
Men man kan ju springa själv men det är tyvärr farligt för lungrna om det är så kallt.

Ne nu ska jag städa och käka lussebullar, Hej svejs!!



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0