Snöstorm

Hej nu är jag hemma från skolan och jag var tvungen att gå hem i kylan.
Hela luften var fylld med stora blöta snöflingor och det blåste så jag inte kunde gå rak.
Det regnade ju imorse så mycket av snön är borta från alla träd.
Är så jäkla trött så jag vet ej vad, skolan tar kol på mig. Eller som en kompis säger: Jag är utbränd.

Om 20 min så har jag träning som jag helst inte vill gå på men det blir väll bättre när man kommer igång.
Sen efter träninngen ska jag till sj......... och hälsa på en.

Imorgon så har skolan "Boll och dansdag" ch det innebär att vi har en innebandyturnering och sedan ska hela skolan dansa "par dans" tror det var polka och man kan hamna med vem som helst...
Jag längtar inte iaf.

Bye

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0