It's freezing outside

Efter en tur till Ikea så kom jag hem med en byrå som jag har bestämmt mig för att få ihop Själv och jag tänker inte ge upp!
När vi ändå var på IKEA så gick vi in på Bergvik också så jag sprang in på H&M för att köpa acessoarer och jag kom där ifrån 258 kr fattigare!! Ojj jag hade ingen aning om att ett/paket armband, ett par örhängen, halsband och 2 st ringar skulle gå på så mycket.
Eller mycket och mycket, jag tog det jag tyckte var snyggast och  men tänkte inte på att et var dyrast... 
Sen så gick jag oh hämtae ett stort paket från nelly och dom sakerna visar jag sen.
Päls och spets....
Uppdate: Ikeas saker var ju inte hela... Så nu är det bara att åka tillbaka och byta.


Bye

Tumblr_l6mzdvvocc1qcvrqqo1_500_large


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0