I'm so disappointed and I don't know why

Efter en hus städing och en ensam shoppingtur så ligger jag helt utmattad i soffan och väntar på att vi ska öppna Paradis asken!!
Det ser riktigt riktigt juligt här hemma nu och allt är i ordning men det känns inte som att det är julafton imorrn.
Jag tror jag är besviken.....
Jag kom hem med en klänning och ett par knästrumpor.
När jag tog bussen in till stan imorse så var jag ensam hela vägen på bussen och var ensam hela vägen hem också.

Hittade ett par jättefina skinnstövlar som ser ut som Acnes höga pistols och dom kostade 400 kr på rean!!
Men dom fanns ej i min storlek!! Ahh jag är så besviken dom var sååå fina och sköna str 37 och 40 fanns.
Jag kanske får pressa ner fötterna eller så får jag ha dubbla sockor på mig.
Kram kram!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0