I love the way you lie (part two)

Ja det här blev en lång dag.
Först gick våran skit bil sönder!! Handbroms vajern gick av.
Sen bar det av till stan med mamma för att handla.
Det blev bara en klänning till mig (visar den imorrn) och make-up remover och en tvål.
Sen åkte vi till Ikea och käkade lunch där och köpte det "vanliga" på Ikea ( ljus, filtar och småskit..)
Sen in på Bergvik för att köpa en julklänning men det var så att den bara fanns i stan så
typiskt när vi nyss hade varit där.
Så jag ska åka in imorrn och köpa den och kjolen får nog åka tillbaka.

Och för en stund sedan så bakade jag och mamma hallongrottor till mig som inte får äta cheesecake.
God natt♥

Medelanden♥
Postat av: felicia

gud vi fin blogg du har! :D

2010-12-22 @ 23:45:27
URL: http://izzety.blogg.se/
Postat av: alice

kan vi verkligen gmn! :)

2010-12-23 @ 09:13:31
URL: http://alcice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0