Fan vad julen är bra!!!

Hej hej
Jag är på så jäkla bra humör!! Jag är glad glad glad eller så beror det på att jag är så socker hög!!
(Jag står just nu och dansar och hoppar runt)
Jag här nästan tryckt i mig en HEL alladin ask.... no so good.. jag mår illa av allt socker.
Min pappa är så dålig på att ge ledtrådar på vad vi kommer få i julklapp min ledtråd var:
Din kallsonger är inte lika stora.... ehh vad fan kan det va?? Någon som kan liycka lista ut.
ska fixa lite saker och sedan är det det dags at gå och lägga sig!!
Men jag vill vänta tills det är julafton.
Kram och ha en bra jul natt!!






















Där hänger mina snygga klänningar





 

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0