Den 16 December 2010

God morgon!!
Sitter här med nypressad apelsin juice och njuter ,varför köpa när man kan göra själv??
Instruktioner: Apelsin juice
Man delar apelsinern i två delar. Man tar fram apelsinpressen, all juice och fruktkött rinner ner. När man pressat båda halvorna tar man juicen och silar bort fruktköttet(om man inte gillar fruktkött)
och sen är juicen klar!!
Men det blev inte så mycket så man behöver nog 2 apelsiner....

Mår inte så bra idag för igår så frös jag hela dagen och sov med 3 täcken och en filt ,och då frös jag inte.
Men det här kommer vara en rolig dag så jag får sparka mig iväg ändå.
Har en lång håltimme och vi ska se på film och lite till.
Ska klä mig och göra mig i ordning.
Ses!!

Gosh vad jag längtar till sommaren!! Take me back


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0