Den 11 December 2010

God morgon på er!!

Har sovit så sjukt skönt i mitt nya rum tänk att det är MITT nu inget mer längtande.
Ska åka till stan idag med en fet plånbok och SHOPPA!!
Eftersom mamma är sjuk ( hon satt med sin stora helly hansen jacka, mössa, vantar och halsduk innomhus) man kanske inte mår så bra då...

Jag måste ha en klänning men frågan är om man ska satsa på en lång eller kort eller kortkort.
Vantar, mössa, halsduk.
En jersey kjol och ett spets linne.
Gardiner
Skor

Ska även möbelera om och se hur jag ha ha mina saker i rummet helst vill jag få plats med en klädstång från Åhlens.

Grattis Jay!!! Missade utröstningen för man var alldeles för trött igår vilket resulterade att jag somnade.
Jag ville att Minnah skulle vinna men trodde att Jay skulle vinna.
Det går ju alltid bättre för 2:an...


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0