Dag 13- Den här veckan

God Natt♥
Idag är det ju tisdag så den har gått två dagar på denna vecka och 2010's sista vecka!!
Jag blickar framåt:

Ons: Jag SKA träna!! testade min nyårsklänning OMG säger jag!! julmat, godis och ingen motion...
Jo det är sant ; Den är för liten!! Minst 4 timmars träning imorrn.
Jag ska köpa byrå och en taklampa imorrn och kanske en soffa på IKEA.
Jag ska även få tag på Emilia och ska se till att vi ska hitta på något.

Tors: Jag har ingen aning om vad jag ska göra men jag vet att jag ska TRÄNA!!
Innebandy


Fre: NYÅRSAFTON!!! Då det gäller att vara fin ända ut till tänderna.
Och översovning med The Girls.
 
Lördag: Slappa och ta det lugnt.

Söndag: Träning


och med min nya Jet Set klocka kan jag hålla koll på tien , Tack mamma och Pappa!!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0