Christmas forever!!/ Dag 6- Min dag

Har varit som en Zombie hela dagen... Har sovit 4 timmar på två/tre dygn.
Jag hade rätt!! att när Selma sjöng och alla andra i skolkören så fick jag gåshud nästan överallt på kroppen.
En låt var så bra så jag började nästan att gråta.. Nya artister på gång asså!!

Vi slutade ca kl halv tio och jag och Moa hoppade på en buss till stan och gick där tills kl blev 3.
Fick tag på julklappar till nästan allihop sen när jag kom hem så kastade jag mig på soffan, och somnade.
Sen sov jag till kl var 17.35 och träningen började 17.30.
Jag skulle egentligen varit med på träningen men jag är så trött!! och har jätteont i mitt ben.
Så det får bli en tidig kväll ska borsta tänderna och sedan är det dags att lägga sig.
Fick tag på en sak som jag har sucktat efter länge....

ja så här går det när man försöker att lära sig photoshop...

Medelanden♥
Postat av: selma :)

hihi, aww tack jojjo! :)<33

2010-12-21 @ 23:05:21
Postat av: Linnea

Vart laddade du ner Photoshop ? :)

2010-12-22 @ 22:46:55
URL: http://linneasplace.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0