9 December 2010

Pluggar pluggar pluggar pluggar pluggar.......
Ja det är vad jag gör just nu.
Idag blir det att åka till stan!!!!!
Det är så mysigt att gå är det börjar mörkna ute och all julbelysning lyser.
Jag behöver få tag i en julklänning, nyårsklänning, en kjol, ett par skor, ett halsband, pälskrage ...........
Det där listan kommer aldrig ta slut, haha.

Det är kolsvart ute och idag är det -10,9 yey!! Det är 12 grader varmare idag än igår.

Jag börjar tvivla på om jag verkligen
vill ha en systemkamera (såklart jag vill ha det) men
frågan är om det blir jobbigt att släpa runt på den 
t.ex. om man ska på stan orkar man då ha med sig det??
Eller om man ska ha en liiiiten kamera som är bra
som den där Samsungkameran med ett stort objektiv.
Det finns ju många bra kameror. Jag har varit nöjd med
min kamera men den har nog gjort sitt under 2 år.


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0