8 December 2010


Läget?? hur är det??

Njaa jag är så trött att ögonen svider och det är 2 timmar kvar tills skolan börjar.
Ute vill man ju gärna inte vara idag ,det är -22!! jag frös så mycket efter jag cyklat så jag tränade med "tjock"tröja på halva träningen.

Jag tänkte att jag skulle läsa men jag har lite smått panik över att min Elsas värld är borta!! Har inte läst så mycket på sista tiden så jag har 1/4 kvar. 

Jag ska visa bilder på mitt rum sen för nu ska bara lister in ,allt är klart !!!! wiii jag är så glad.
Hittade en pläd på Hemtex men det visade sig att den kostade ca 600 kr så jag får nog leva utan den.
Ska käka frulle och titta på VAKNA med the Voice nu.
Pläd Wolf - grå
här är pläden och när man tröttnar på den så kan man göra en pälsväst!!

Medelanden♥
Postat av: Sheep

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-01-21 @ 08:13:08
URL: http://sheep.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0