22 December 2010

Har sovit sååååå skönt inatt jag somnade och vaknade helt utvilad!!
Känner mig redo för en dag till på stan och fixa dom sista julklapparna, som tur är det ju inte den 23 eller 24 idag...
Hela mitt anskite ser ut som Island, vulkaner överallt jag blir nästan galen men jag måste hitta något super medel
för att få hyn bättre.
Kosten och sånt kan man också fixa men om man utesluter socker (choklad) så blir det mycket bättre på 3-5 dagar!!
Ska försöka att komma upp från soffan och göra mig i ordning, hej då så länge!!

Medelanden♥
Postat av: moaa<3

finast på denna jord<3

2010-12-22 @ 11:49:17
URL: http://moaaw.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Hejsan! Jag säljer egen designade smycken, bland annat kors örhängen (som bland annat sätts på Kenza) fjäderörhängen och inom kort kommer dubbel ringar in och massa annat fint. Kika gärna in!:)

2010-12-22 @ 13:02:46
URL: http://csinosbymiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0