18 December 2010

Jag fattar inte att tiden går så fort!! Jag tyckte det var ganska nyss jag var i turkiet men det är ju 6 veckor sedan,
var tar all tid vägen??
Snart är det ju 2011 och jag tyckte det var nyss som förra nyår var.
Vaknade kl 7 alldeles utvilad och idag ska jag till badhuset för att simma det var riktigt länge sen man badade i en pool.
Jag älskar att bada, det är så härlig, varmt och kroppens muskler mår bättre.

Jag avsyr att det är kallt, mörkt, snö, och att man måste ha stora tjocka jackor.
Man kan inte spela fotboll på gräs alltså inte konstgräs man kan inte springa för man får ont i halsen och man blir seg i hela kroppen. Man kan inte bada.
Men vinter är bra ändå.
Hörs senare!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0