10 December 2010

Gud vad tiden går fort!! Nyss var det Augusti, tycker jag.
Det blev inga inlägg igår.
Jag gick till skolan, sen hämtade mamma
mig och Johanna på skolan, vi åkte till stan tog sprutan ( den var inte alls farlig....)

sen gick vi på stan men mamma och plastkortet försvann när vi gick till h&m
så det blev ej något shoppat, men jag har hittat saker som är riktigt snygga som
jag kan spendera mina pengar på.

Sen fick jag även flytta in i mitt rum!!! Så jag sov där inatt och jag vill inte
gå ut här ifrån!! men det är ju skola idag. It's perfect!!♥
och miss Johanna sov här inatt!!


Men jag önskar att jag kunde få göra en walk in closet i källaren. Då blir allt perfekt!!

två tjejer som var uppe till 2

Medelanden♥
Postat av: Karlmoa

Excellent site!

2011-02-09 @ 10:48:08
URL: http://karlmoa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0