3 Mars 2011

God morgon!! Har ni sovit gott??
Jag somnade kl 21.15 igår ganska tidigt för att vara mig för jag är en kvällpigg människa. Det blev inte några bilder igår för i tittade på super zebran och sen så tog jag två steg till min säng och sedan så sov jag.
Men jag är lika trött nu som igårkväll så jag har lust att lägga mig i den varma sköna sängen igen.
Men idag så ska jag ta det lugnt och packa lite för den ena familjen åker här ifrån och sen kommer några andra kompisar.....
Alla har en iPhone vilket innebär 8st iPhones med 8st laddare så det är bara att försöka att hitta sin laddare.

Ända sedan i lördags så har jag gjort videobloggar för jag kom på att när jag startade min blogg förra året så fixade jag videofyme. Så nu så ska ni få en film frånn Branäs på söndag. Tänker att göra en "video" från varje ställe jag har varit på, som sist då jag var i Turkiet.....
Om ni klickar här så får ni se den,haha skäms lite när jag ser på den för alla på stranden stod och skrattade och stirrade på mig....

Ha det så bra! Ses i backen!♥



en glad tjej i liften när den hade stannat...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0