SLUMBEROUS STORIES

Hej på er!
Har nyss kommit hem från skolan och jag önskar att denna skoldagen var över för 4 timmar sedan. Jag är så sjukt trött så jag tror att jag somnade när jag låg i moas knä och läste.  Idrott, slöjd, bild, so, ma, franska och  svenska är de ämnena som vi har haft idag.
Min mage är fylld av pannkakor och blåbärs sylt om jag åt nyss. Jag var riktigt hungrig när jag kom hem från skolan då jag inte hade varit hungrig på hela dagen.
Ni skulle inte kunna se skillnad på mig och en zombie just nu ögonen är nästan helt slutna och jag sitter inlindad i två vita filtar.
Men det är några timmar kvar tills jag får säga god natt för nu är det innebandy träning som gäller!
Kram
shorts like this one i want now!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0