Pause

Hej på er!
jag kommer med en tråkig sak och jag vet att ni kan lista ut vad det gäller
Har tappat allt för att sitta framför datorn, tyvärr. Finner ingen ro och glädje med att sitta still och behöva stressa. Jag gör bloggandet till en sport då jag vill vinna men just nu är det ett stipendium och äkta vänskap jag vill vinna.
Jag vill till USA med hela mitt hjärta men just nu känns det meningslöst att ta sig tid med det för jag har en känsla av besvikelse men jag ska inte ge upp än...

Men jag är snart tillbaka redan imorgon eller på fredag så är jag tillbaka. Men nu så ska jag lägga en varm gosig katt på min mage och titta på film.

Men när jag är tillbaka då ska det bli andra bullar, ska fota som en galning på allt jag ser och är snyggt så jag ska bomba bloggen med inspiration!
Om ni vill fråga något så är det bara att kommentera!
Ha det så bra!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0