On the bottom of the bottle

Hej!
Kom hem från min träning för en stund sedan och jag är helt slut! Träning 3 dagar i rad är jobbbigt speciellt med en handled som gör ondare och ondare för varje dag som går.
Jag och mina kompisar spelade Wii förut och jag tycker att det är så sjukt kul men det blir aldrig att man åker till affären och köper något. Skev äver även ett prov idag ett So prov om lag och rätt. Det är bara att hålla tummarna och hoppas att man fick godkänt.

Ska styra mina ben mot  duschen för att stå i duschen resten av kvällen. Känna det varma vattnet rinna nedför huvudet sedan axlarna och sen nedför ryggen och bara drömma bort en stund. Att drömma sig bort till ett vattenfall i ett land i söder långt långt söder ut.
Ha det bra!
Min kamera CANON POWERSHOT SX210IS är ej bra att ta makrobilder med.. Jag som älskar det...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0