Not again

Hej på er!
Jag ligger i soffan under 2 täcken, 1 överkast, 2 filtar och jag har på mig min one piece. Men jag fryser fortfarande, 38,2 graders feber och illamående är inte så kul. Jag som nyss var sjuk och blev frisk för 2 veckor sedan då jag hade varit sjuk i 6 veckor!
Jag gick hem från skolan kl 12 och då missade jag matten som var några minuter senare, matteprovet. Men det går ej att tänka när man fokuserar sig på att inte spy.
Jag gick med korta tunga steg hemåt när jag sedan var hemma så kastade jag mig i soffan och somnade.
Nu ska jag sova en stund till och försöka att bli piggare för jag vill ut och gå!


Medelanden♥
Postat av: Anonym

Ush vad jobbigt med feber=( Krya på dig=))



Check out my blog=)



http://lillissy.blogg.se

2011-03-17 @ 18:47:16
Postat av: Anonym

krya på dig johanna!! <3

2011-03-17 @ 19:11:58
URL: http://moaaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0