Ice cream is lovely!

Hej hej!
Det var superskönt att få springa av sig en stund jag klarade de 4 km lätt som en plätt då jag blir gladare för varje för varje km jag orkar att springa.
Har känt och sett att jag har tappat så otroligt mycket i både kondition och muskelmassa när jag har varit sjuk. Men nu ska det bli ändringar på det! Träning 6 gånger i veckan med både kondition och styrka med den här träningen så kommer jag att bli fit till sommaren!
Idag ska det firas med bullar då det är final på Top Model det här har jag väntat på hela hösten!
Min familj har även börjat att gilla detta program och jag är glad över att jag kan få titta på programmet utan klagomål att det är ren skit, haha.
Förlåt för de tråkiga inläggen idag men jag har lagt för mycket tid på bloggen och för lite tid på mig själv och mina vänner så uppdateringen kommer att bli lite sämre men jag ska göra inläggen mer intressanta och väl genomtänkta.
God natt och sov gott!♥
Gud vad jag vill ha SOMMAR!!! Dessa bilder är från min namnsdag!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0