God natt

Har nu fattat att det är svårt att dusha med en arm! Fick tvål i båda mina ögon OCH i munnen, vilket inte smakade så bra...
Solsidan var bäst som vanligt men det blev varken Wallande eller Big Brother för jag är så trött..
Ska nu gå och sova i mitt nystädade rum som jag städade förra veckan... Även om alla dörrar och fönster är stängda så ligger det ändå damm överallt på golvet!?!? Jobbigt..
Från och med kl 24.00 sen så ska jag inte äta choklad, godis eller kakor, lycka till säger jag till mig själv*host*... Jag börjar med 3 veckor och sedan tänker jag fortsätta fram till sommarlovet...
God natt!
 Tumblr_lhi19ft1se1qg7xqzo1_250_large
målet...


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0