Glass i stora lass!

Hej hej!
Har nyss kommit hem från skolan! Hade idrott sista passet och snart ska jag iväg på fysträning, Zumba!! Det ska bli otroligt kul. Jag glömde att ta med mina skor till gympan så jag fick ont i fötterna när jag körde barfota.
Jag lyckades att ta en gräsfotbollssko ochh en innomhussko, klantigt...

Nu har jag tagit fram glass och jag ska göra mjukglass av den! Det är bara att lägga glassen i ett glas och sedan köra det i micron. Inte för varmt och inte så länge för då blir det ingen glass kvar.
Ha det så bra
!♥
Tumblr_li0w7i5qsq1qdopjko1_500_large

Tumblr_l9odn6raar1qa37bzo1_500_large

Icecream-cone-cakes-mr-gallery-1920129-x_large
Glass är gott och snyggt...

Medelanden♥
Postat av: marie

Ser gott ut :)

2011-03-15 @ 01:26:57
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0