Glad

Hej på er!!
Nu är jag stel som en pinne med ett ömmande knä.... Körde på skidorna fram till lunch och sedan snowboard.

Var laddad till 1000 och tänkte "skam på den som ger sig" så efter 2 gånger tidigare på snowboard så tänkte jag ta den backen jag älskar att åka skidor i... Kan jag åka med skidor här så funkar det här med, och vet ni vad det funkade!!!
Jag tog det ganska lugnt men jag klarade mig hela vägen från toppstugan till dalen/gondolen och jag trillade några få gånger!! och enligt emilia så såg det bra ut....
Men nu har jag jätteont i mitt knä och det var inte ett vanligt åk jag gjorde när jag trillade, det var det sista.....Det säger ju allt...
Hörs senare då ni får ett bild regn!♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0