Fartfyllt

Hej!
Hela dagen har varit hur bra som helst!! För det första så vaknade jag pigg och glad kl 6!! Sen så fick vi tid över innan vi skulle åka och bada så vi åkte till ett jättestort shoppingcenter fyllt av snygga och coola butiker.
Eftersom vi hade studiedag idag så var det tomt överallt, inga köer och alldeles tomt med människor. Vi tog en tur in på en resturang med tacobuffé och den var såå god.
Min mage såg ut som en lite boll sen när vi hoppade i badkläderna.
Från klockan ett till klockan halv fem så var det full fart. Spring upp, åka ned, springa upp, åka ned de sista åken så pulserade det i huvudet och bännde i låren! Men nu är jag pigg igen för jag sov hela vägen hem!
Nu ska jag ta hand om världens sötaste katt!
Ha en trevlig eftermiddag!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0