CLEANER

Hej hej!
Har varit så tråkig så jag har inte satt min fot utanför dörren på hela dagen och min kropp har inte lämnat pyjamasen.
Har städat hela dagen! Vardagsrum, mitt rum, köket och datorn. Allt är så otroligt mycket bättre om man trivs där man bor det räckte med att möbelera om för att få mig på bättre humör!
Egentligen så kulle jag ha tagit en tur till Elgiganten för att fixa en ny mobil att ha sålänge den andra är trasig och även för att ha som reserv om det skulle hända igen. Men det är ju härligt att ha två snygga mobiler som man kan matcha tillsammans med kläder och accessoarer.
Ne nu ska jag ladda ner en film, rosta äpplen och bada. Söndagskvällar är bland det mysigaste på hela veckan för man är lite trött och sen brukar det ju vara bra saker på tv men nu är ju Solsidan slut.
Men jag tror att Stockholm Båstad är bra också!
Ha det bra!
Svensk sommar är också bra!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0