Bättre och bättre!

Hej och hå!
Det blev totalt 8 km på 52 min. Vi gick en stund för klantiga jag trampade snett men för det var riktigt halt på slasket. Det högg till i hälsenan så det är bara att hoppas att det blir bra tills imorgon! Igår så körde vi ett tuft fuspass med Zumba och styrka med jävliga benövningar så jag hade träningsvärk idag.

Det känns bra (jag vet jag tatar på lite mycket om det här...) att äntligen få träna!
Om jag inte hade varit lite kinkig med det där med bra väder så hade jag varit långdistanslöpare!
Nu ska jag ta en dusch plugga franska läxa, plugga till svenska prov och skicka iväg några mejl innan jag ska lägga mig.
Sov gott!♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0