7 Mars 2011

God morgon  på er!!!
Vaknade nyss av att mitt hemska alarm ringde!! jag snoozade för länge
så jag försov mig en timme......så det kommer bli lite brottom för allt går trögare med en hand.
Idag så slutar skolan 15.40, super sent. Sen ska jag ta en promenad tills kl 17.00 då jag ska på möte.
Det blir ganska fullt upp i em, men ni får tidsinställda inlägg!!
Ahh hade typ glömt att det var skola idag!! Det är otroligt att 7 dagar går så fort, en vecka till hade varit perfekt!  Men snart är det påsklov...
Ha en bra dag!
Älskar att våren är på G,  hör kvittrande fåglar just nu!!!

Medelanden♥
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Härligt att våren är på väg :D

2011-03-07 @ 16:06:15
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0