6 Mars 2011

Hej och god morgon!!
Har suttit i soffan hela den här morgonen för att titta på vasaloppet! Känner mig lite old för att ag sitter och tittar på det kl 8 på en söndagsmorrgon. Någon gång i mitt liv så ska jag åka vasaloppet!! Men jag fattar inte hur de kan åka 9 mil i streck!!
Jag tycker att det är långtråkigt att åka bil 9 mil... Idag ska vi åka hem från Branäs!! Men det är typ 18 mil hem, tyvärr. Men innan vi ska åka hem så ska det städas och städas och städas. Men jag slipper att göra det mesta för det är svårt att göra det med gipset..
Den här veckan som kommer så kommer det bli hårdträning med en arm!! Har som sagt inte tränat på 6 veckor och det kommer nog bli fler innan min hand läker... Jag vill träna!!
Ha det så bra idag!♥

desperat av choklad.....

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0